O NÁS


Spoločnosť KTD Jupiter s.r.o. sídli v meste Strážske na Slovensku a zaoberá sa výrobou a predajom malých civilných lietadiel a UAV. Z hľadiska rýchlosti, užitočného zaťaženia, efektívnosti, nákladovej efektívnosti, kvality, bezpečnosti a ceny je Jupiter J4S 916iS momentálne najlepším 4-miestnym lietadlom na svete.

Tím ukrajinských, nemeckých a slovenských konštruktérov pracoval na projekte lietadla Jupiter-J4S 916iS, v dôsledku čoho vzniklo najlepšie 4-miestne lietadlo na svete s najmodernejším motorom ROTAX 916iS. Lietadlo sa v súčasnosti testuje a pripravuje na certifikáciu podľa noriem EASA CS-23.V budúcnosti je súčasťou projektu obojživelné a dvojmotorové lietadlo.

Spoločnosť KTD Jupiter s.r.o. spustila sériovú výrobu troch modelov priemyselných UAV pre záchranné zložky a hraničnú kontrolu. V spolupráci s vojenskou spoločnosťou DefTech A.S. prebieha hlboká vojenská modernizácia našich bezpilotných lietadiel Jupiter.

V sekcii kontakty nájdete našich zástupcov vo vašej krajine, ktorí s vami budú konzultovať všetky záležitosti, pomôžu vám podpísať priamu zmluvu s našou spoločnosťou a pomôžu s prípravou všetkých dokumentov vrátane registrácie na štát vo vašej krajine.

Riadenie

Jupiter je svetovým lídrom v spoľahlivosti a efektívnosti prevádzky, riadenia, bezpečnosti jednomotorových a dvojmotorových lietadiel. Jednoduchá obsluha. Prevyšuje svojich konkurentov. Vlastnosti cvičného lietadla: vyvíja sa dvojité ovládanie, schéma s kormidlom a schéma s rukoväťou. Všeobecnou požiadavkou na riadiaci systém je možnosť zaradenia autopilota do riadiacej slučky.

Vetroň

Vysoká spoľahlivosť a bezpečnosť – hlavná koncepcia spoločnosti. Lietadlá "Jupiter" majú v porovnaní s konkurentmi množstvo výhod z hľadiska kvality, bezpečnosti, spoľahlivosti a ceny. Konštrukcia je kompletne plastová. Umožňuje poskytnúť hladké aerodynamické tvary a podľa toho dosiahnuť dokonalé letové vlastnosti. Pohodlná a útulná kabína business triedy. Exkluzívna palivová účinnosť a vynikajúce letové vlastnosti, spoľahlivosť.

Vybavenie

Lietadlo planujú zadriadiť najmodernejším vybavením, ktoré uľahčuje pilotovanie a navigáciu. GPS, autopilot, farebné indikátory tekutých kryštálov atď. Súčasne môže byť na výber štandardná sada barometrických prístrojov plus GPS.

Vybavenie

Trojstĺpový výsuvný podvozok s predným kolesom. Predný nosič je ovládaný. Plné odpruženie s pneumatickými olejovými absorbérmi. Lietadlo takým padom vzlieta a pristáva na nepripravenom páse pôdy. Hlavné kolesá sú vybavené hydraulickými kotúčovými brzdami. Brzdy sú veľmi účinné a poskytujú brzdenie minimálne -0,3...0,35g v pohybe. Systém čistenia podvozku je hydraulický. Hydraulický systém je minimálne 2,5-krát ľahší ako elektrický. Čistenie prebieha pomocou hydraulických valcov, ktoré sú v uvoľnenej a zasunutej polohe fixované zabudovanými zámkami a zabudovanými indukčnými snímačmi, ktoré sa spúšťajú polohou blokovacích prvkov zámkov. Všetko vo vnútri je postavené kompaktne a naplnené olejom. Lietadlo môže rovnako dobre fungovať v bahne, piesku, horúčave, chlade alebo pod vodou. Polyuretánové tesnenia hydraulického valca. Hydraulické valce sú zahrnuté v silovom reťazci podvozku a vnímajú zaťaženie ako tuhé ťahovo-kompresné trakcie v súlade so zaťažením pri pristátí. Poradie záťaží je 1800...2200 kg. údržba hydraulického systému sa vykonáva pomocou "Vish". Hydraulický systém obsahuje 200 ml hydraulický akumulátor a filter. Hlavné vzpery podvozku sú odstránené vo vnútri trupu a upevnené na ňom. Teda, keď sú konzoly otvorené, trup stojí na kolesách. Usporiadanie hlavných kolies podvozku v zasunutej polohe spod kabíny s otvorenými výklenkami a kolies prednej vzpery v zasunutej polohe vyčnieva spod trupu o 1/3 priemeru kolies, pričom možnosť otáčania, čím sa minimalizuje poškodenie lietadla pri núdzovom pristátí s odstráneným podvozkom.

Výhody

Elektrický pohon na čistenie podvozku má okrem oveľa väčších celkových rozmerov a hmotnosti v porovnaní s hydraulickými valcami ešte jeden nedostatok. Najpravdepodobnejším dôvodom zlyhania elektrického pohonu je porucha elektrickej časti. Skrat v obvode, spálenie vinutia motora a pod. Pohon je umiestnený mimo kabíny a je vystavený vonkajším vplyvom, ktoré môžu spôsobiť poruchu. Prvým dôvodom môže byť hydratácia. Možno dodať, že nie je možné neutralizovať poruchu elektrického pohonu. Ak sa hnací motor neotáča, pohon sa už nebude pohybovať. A v prípade poruchy jedného z troch pohonov v cykle uvoľnenia alebo čistenia jeden stojan "visí" v medzipolohe. A nerobiť nič. Hydraulický valec možno považovať za absolútne spoľahlivé zariadenie. Porucha hydraulického pohonu je 99,9% poruchou zdroja tlaku. A najpravdepodobnejšou príčinou tohto zlyhania je strata pracovnej tekutiny v dôsledku zlyhania úniku. Ale v tomto prípade sa všetky tri stojany nepohnú. To znamená, že ak boli prepustení, lietadlo sa vráti na letisko a pristane ako obvykle.

VISH

Skrutka s premenlivým stúpaním konštantnej rýchlosti, trojlistá s plastovými čepeľami. To znamená, že z kokpitu pilot pohybom páky „Vish“ mení iba nastavenia regulátora. A skrutka, ktorá mení uhol inštalácie nožov, udržuje nastavené otáčky. Pohon "Vish" z hydraulického systému lietadla. Predná hrana čepele je 1/3 konca čepele a má ochranný polyuretánový povlak. Špeciálnou požiadavkou na skrutku je nízka hladina hluku. Vzhľadom na dobrú aerodynamiku lietadla je hladina hluku z prúdenia zanedbateľná.

Záchranný systém

Spazmový systém, ktorý by mal byť

NAŠE PRODUKTY

Spoločnosť "Jupiter Aircraft" je súčasťou